loading...

Sara-music

دانلود آهنگ جدید میثم فدایی طعنه Download New Music Meysam Fadaei Taane آهنگ جدید میثم فدایی بنام طعنه من تو دلم گذاشتمت وقتی که از دست دادمت کی بود بفهمه حالمو نخواستیو میخواستمت همین نگاه آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 667 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید میثم فدایی طعنه

Download New Music Meysam Fadaei Taane

آهنگ جدید میثم فدایی بنام طعنه

من تو دلم گذاشتمت وقتی که از دست دادمت کی بود بفهمه حالمو

نخواستیو میخواستمت همین نگاه آخرت بدجور شکستش بالمو

دانلود آهنگ جدید میثم فدایی طعنه

متن آهنگ طعنه از میثم فدایی

من تو دلم گذاشتمت وقتی که از دست دادمت کی بود بفهمه حالمو

mn to dlm gzashtmt vaghti ke az dst dadmt ki bod bfhmh halmo

نخواستیو میخواستمت همین نگاه آخرت بدجور شکستش بالمو

nkhoastio mikhoastmt hmin ngah akhrt bdjor shkstsh balmo

میگفتی که این حقمه این همه طعنه بسمه

migfti ke ain hghmh ain hmh tanh bsmh

این زندگی کجا شبیه زندگی بود

ain zndgi kja shbye zndgi bod

میدونستی که سختمه وقتی بری حالم بده

midonsti ke skhtmh vaghti bri halm bdh

شبیه تو چندتا مگه توی دلم بود

shbye to chndta mgh toi dlm bod

خودت بگو رفتی کجا چیشد یه جوری بی هوا هوایی شد دلت بدون من نتونست

khodt bgo rfti kja chishd ye jori bi hoa hoaii shd dlt bdon mn ntonst

خودت ببین حال منو بگو دلیل رفتنو بدون تو مردم مگه قلب تو اینا رو ندونست قلب تو اینا رو ندونست

khodt bbin hal mno bgo dlil rftno bdon to mrdm mgh ghlb to aina ro ndonst ghlb to aina ro ndonst

من از این حال بدم بیزارم که بهت فک کنم و داغون شم

mn az ain hal bdm bizarm ke bht fk knm o daghon shm

بتونم کنار بیام با این حس بدون تو یکمی آروم شم

btonm knar biam ba ain hs bdon to ikmi arom shm

بزنم به بیخیالی حتی تو خیال من هنوز چشماته

bznm bh bikhiali hti to khial mn hnoz chshmath

پی تو میگردم اما نیستی نیستی و دلم هنوز همراته

pi to migrdm ama nisti nisti o dlm hnoz hmrath

ترانه آهنگ طعنه از میثم فدایی

شبیه تو چندتا مگه توی دلم بود

shbye to chndta mgh toi dlm bod

خودت بگو رفتی کجا چیشد یه جوری بی هوا هوایی شد دلت بدون من نتونست

khodt bgo rfti kja chishd ye jori bi hoa hoaii shd dlt bdon mn ntonst

خودت ببین حال منو بگو دلیل رفتنو بدون تو مردم مگه قلب تو اینا رو ندونست قلب تو اینا رو ندونست

khodt bbin hal mno bgo dlil rftno bdon to mrdm mgh ghlb to aina ro ndonst ghlb to aina ro ndonst

من از این حال بدم بیزارم که بهت فک کنم و داغون شم

mn az ain hal bdm bizarm ke bht fk knm o daghon shm

بتونم کنار بیام با این حس بدون تو یکمی آروم شم

btonm knar biam ba ain hs bdon to ikmi arom shm

بزنم به بیخیالی حتی تو خیال من هنوز چشماته

bznm bh bikhiali hti to khial mn hnoz chshmath

پی تو میگردم اما نیستی نیستی و دلم هنوز همراته

pi to migrdm ama nisti nisti o dlm hnoz hmrath







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو