loading...

Sara-music

دانلود آهنگ داوود مقامی بر باد رفته Download Music Davood Maghami Bar Bad Rafteh آهنگ داوود مقامی بنام بر باد رفته دانم ای زیبا روزی برمزارم بنشینی سر کنی آه و زاری گوشه ی غم بگزینی متن آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 811 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ داوود مقامی بر باد رفته

Download Music Davood Maghami Bar Bad Rafteh

آهنگ داوود مقامی بنام بر باد رفته

دانم ای زیبا روزی برمزارم بنشینی

سر کنی آه و زاری گوشه ی غم بگزینی

دانلود آهنگ داوود مقامی بر باد رفته

متن آهنگ بر باد رفته از داوود مقامی

دانم ای زیبا روزی برمزارم بنشینی

سر کنی آه و زاری گوشه ی غم بگزینی

من به امیده وصالت عمر خود دادم برباد

تا تو اکنون این چنین بر خاک ماتم بنشینی

رفته ام از یاد عمره بی بنیاد

کز غم رویش داده ام بر باد

ناله های مرا شنیدی همچو بختک برم رمیدی

پیش چشمان جاودانم با رقیبان من پریدی

داده ام ای داد عمرخود بر باد

به من بگو تا به کی با رقیبم میمانی

به گوش او از وفا قصه تا کی میخوانی

چو بسته شد پای او همچنان در دام تو

برده ام به دین امید که شاید راه مرا

یک لحظه لااقل تو به گورم نظر کنی

عبرت بگیر از عمرمن چو من نکش

ebrat begir az omre man chon man nksh

از او دامن تو عهد خود با من نشکن

az ou damane to ahde khod ba man nashkan

ترانه آهنگ بر باد رفته از داوود مقامی

برده ام به دین امید که شاید راه مرا

یک لحظه لااقل تو به گورم نظر کنی

عبرت بگیر از عمرمن چو من نکش

ebrat begir az omre man chon man nksh

از او دامن تو عهد خود با من نشکن

az ou damane to ahde khod ba man nashkan







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو