loading...

Sara-music

دانلود آهنگ جدید امیرحسین میری فرفری Download New Music Amirhossein Miri Ferferi آهنگ جدید امیرحسین میری بنام فرفری فرفری موجان ماه من ای جان به چه خلاقیتی دارد نگاهت بسته به جانم دل دیوانم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2129 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید امیرحسین میری فرفری

Download New Music Amirhossein Miri Ferferi

آهنگ جدید امیرحسین میری بنام فرفری

فرفری موجان ماه من ای جان

به چه خلاقیتی دارد نگاهت بسته به جانم دل دیوانم

دانلود آهنگ جدید امیرحسین میری فرفری

متن آهنگ فرفری از امیرحسین میری

فرفری موجان ماه من ای جان

frfri mojan mah mn ai jan

به چه خلاقیتی دارد نگاهت بسته به جانم دل دیوانم

bh chh khlaghiti dard ngaht bsth bh janm dl dioanm

آن دو چشمان سیاه حتی نگاهت به چه امواجی دارد دریای گیسوانت

an do chshman siah hti ngaht bh chh amoaji dard driai gisoant

دل را غرق دریای خودت کن عاشقی جان به لبم فرفری موجان

dl ra ghrgh driai khodt kn aashghi jan bh lbm frfri mojan

شدی تاب و تابم ای نیمه ی پنهان دلم افتاده به دامت

shdi tab o tabm ai nimh i pnhan dlm aftadh bh damt

دل شده بیمار تو پروانه ی خوش رقصم شدی ماه شبم ای عشق بی نقصم

dl shdh bimar to proanh i khosh rghsm shdi mah shbm ai ashgh bi nghsm

دلم افتاده به دامت با تو دریا شده زیباتر از قبل برایم

dlm aftadh bh damt ba to dria shdh zibatr az ghbl braim

از پس دوری تو این محال است برایم شب موهای تورا دل دیوانه پسندید

az ps dori to ain mhal ast braim shb mohai tora dl dioanh psndid

توعه دیوانه رو این دل دیوانه پسندید پسندید

toah dioanh ro ain dl dioanh psndid psndid

عاشقی جان به لبم فرفری موجان شدی تاب و تابم ای نیمه ی پنهان

aashghi jan bh lbm frfri mojan shdi tab o tabm ai nimh i pnhan

دلم افتاده به دامت دل شده بیمار تو ای پروانه ی خوش رقصم

dlm aftadh bh damt dl shdh bimar to ai proanh i khosh rghsm

شدی ماه شبم ای عشق بی نقصم دلم افتاده به دامت

shdi mah shbm ai ashgh bi nghsm dlm aftadh bh damt

ترانه آهنگ فرفری از امیرحسین میری

دل شده بیمار تو پروانه ی خوش رقصم شدی ماه شبم ای عشق بی نقصم

dl shdh bimar to proanh i khosh rghsm shdi mah shbm ai ashgh bi nghsm

دلم افتاده به دامت با تو دریا شده زیباتر از قبل برایم

dlm aftadh bh damt ba to dria shdh zibatr az ghbl braim

از پس دوری تو این محال است برایم شب موهای تورا دل دیوانه پسندید

az ps dori to ain mhal ast braim shb mohai tora dl dioanh psndid

توعه دیوانه رو این دل دیوانه پسندید پسندید

toah dioanh ro ain dl dioanh psndid psndid

عاشقی جان به لبم فرفری موجان شدی تاب و تابم ای نیمه ی پنهان

aashghi jan bh lbm frfri mojan shdi tab o tabm ai nimh i pnhan

دلم افتاده به دامت دل شده بیمار تو ای پروانه ی خوش رقصم

dlm aftadh bh damt dl shdh bimar to ai proanh i khosh rghsm

شدی ماه شبم ای عشق بی نقصم دلم افتاده به دامت

shdi mah shbm ai ashgh bi nghsm dlm aftadh bh damt







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو